בטון מוטבע בצורות​

שיטת העבודה של בטון מוחלק ובטון מוטבע פתחה עולם שלם של אפשרויות בשימוש בבטון.

בעבר היה הבטון חומר חזק המשמש רק כחומר יסוד שאינו נחשף במשטחים בהם האסתטיקה היא חלק חשוב. הוא נחשף רק במשטחים בעלי מראה גס כמו במפעלים או בטונדות במגרשי ספורט. היום הדברים השתנו לחלוטין כאשר מצאו כיצד להפוך את החזק גם ליפה. בטון מוטבע בצורות מאפשרת ליצוק בבטון כל מראה שתרצו ולחקות באופן מושלם סוגי ריצוף הנחשבים עמידים פחות כמו עץ או אבן.

בטון מוטבע בצורות- כשאמנות ותעשיה נפגשים

בטון מוטבע בצורות הוא נקודת מפגש בין עולם התעשיה והבניה לבין אמנות. לשימוש בבטון יתרונות רבים על פני שימוש בחומרי ריצוף אחרים. זהו חומר עמיד וחזק מאוד שישאר יציב ממש כמו ביום שיצקו אותו למשך שנים. הוא עמיד בפני דהיה, שחיקה ושריטות ואינו נתון לשינויים בעקבות שינויים במזג האוויר כמו עץ למשל.

העובדה שמדובר בשכבת חומר אחידה שהמראה דמוי האריחים נוצר כתוצאה מהטבעה של תבנית ולא מצירוף אריחים בודדים יוצרת חוזק רב עוד יותר ובמשטחי חוץ מונעת מעשבים לגדול בתוך המשטח כפי שקורה במרווחים בין אריחים רגילים. הבחירה בבטון מוטבע בצורות היא בחירה שניתן לראות את יתרונותיה הרבים לטווח ארוך.

אנחנו בבטון השרון בעלי ניסיון רב בעבודה עם בטון מוטבע בצורות או בטון מוחלק. אנו מבצעים עבודות מסוג זה כבר שנים, בין אם בתוך בתים פרטיים, שטחים מסחריים או בגינות פרטיות וציבוריות. את העבודות השונות שלנו ניתן לראות במקומות רבים ברחבי הארץ. נשמח לבצע עבודה מקצועית גם אצלכם.

                Call Now Button